Algemene informatie

U kunt een verhuizing vanaf drie maanden tot uiterlijk drie weken voor de verhuisdatum doorgeven.Als u toch op een andere dag verhuist, dan kunt u dit uiterlijk tien dagen voor de oorspronkelijke datum doorgeven via de KlantenService van KPN

Let op!

Aan een verhuizing zijn kosten verbonden. Deze kosten worden via automatische incasso in rekening gebracht. U vindt de kosten op www.kpn.com, trefwoord: verhuiskosten.

Met betrekking tot verhuizen worden de volgende situaties uitgelegd:

  • U heeft een abonnement op InternetPlusBellen
  • U heeft nog geen InternetPlusBellen en u wilt het bestellen op uw nieuwe adres
  • U heeft een abonnement op InternetPlusBellen maar het is niet leverbaar op uw nieuwe adres

1. U heeft al InternetPlusBellen

Om een verhuizing door te geven, kunt u gebruikmaken van het formulier op www.kpn.com

  • Ga naar “Mijn KPN”
  • Kies op de welkomstpagina van Mijn KPN voor “Geef uw verhuizing door”
  • U vindt deze optie onder het kopje “‘Speciaal voor u geselecteerd”
  • Kies “Direct regelen, uw verhuizing online”

U kunt nu in een paar stappen uw verhuizing aanvragen

Let op!
Kies in het formulier voor InternetPlusBellen (en dus niet voor gewone aansluiting of ISDN-aansluiting).

U kunt voor een verhuizing ook contact opnemen met de KlantenService van KPN .

Verhuisbevestiging
U ontvangt enkele dagen na verzending van het verhuisformulier een bevestiging van de verhuizing. Daarin vindt u ook een overzicht van de aansluitgegevens na de verhuizing.

Uw telefoonnummer
Wanneer u verhuist naar een adres met een ander netnummer dan krijgt u een nieuw telefoonnummer, na het doorgeven van uw verhuizing ontvangt u een brief met uw nieuwe telefoonnummer(s).

De KPN Experia Box

Bij een verhuizing neemt u de KPN Experia Box en eventuele USB-adapter mee naar uw nieuwe adres. U ontvangt van KPN de gegevens met betrekking tot het opnieuw aansluiten van InternetPlusBellen.

De verhuizing
U kunt vanaf de door u aangegeven verhuisdatum gebruikmaken van de InternetPlusBellen-aansluiting op uw nieuwe adres. Tot die dag kunt u InternetPlusBellen gebruiken op uw huidige adres.

2. U heeft nog geen InternetPlusBellen en u wilt het bestellen op uw nieuwe adres

Een nieuwe InternetPlusBellen-aansluiting bestellen bij een verhuizing is nog niet mogelijk.

Wat nu?
U kunt uw verhuizing doorgeven aan KPN. Bestel InternetPlusBellen na de verhuizing.

3.InternetPlusBellen is niet leverbaar op uw nieuwe adres

Wanneer u al een InternetPlusBellen-abonnement heeft en u verhuist naar een nieuwe locatie waar InternetPlusBellen niet kan worden geleverd, dan kunt u een gewone telefoonaansluiting aanvragen op uw nieuwe adres